Aluplast z odwagą spogląda w przyszłość. Podczas Dnia Innowacji 2019, Aluplast opowiedział o przyszłych trendach z punktu widzenia producentów i instalatorów.
"W PrefCo cieszymy się, że Aluplast wybrał naszą wspólną markę klienta na to wydarzenie, i że PrefSuite jest również częścią tego innowacyjnego partnerstwa". Tom Winterstein, kierownik ds. marketingu i sprzedaży, PrefCo GmbH.
Oprócz interesujących wykładów Jürgena Hubera na temat przyszłych wyzwań oraz Petera Schober/Ralfa Greinera na temat szkła próżniowego, PrefCo miało okazję zaprezentować swoje internetowe narzędzie konfiguracyjne PrefWeb.
"W PrefCo cieszymy się, że Aluplast wybrał naszą wspólną markę klienta na to wydarzenie, i że PrefSuite jest również częścią tego innowacyjnego partnerstwa". Tom Winterstein, kierownik ds. marketingu i sprzedaży, PrefCo GmbH.
Oprócz interesujących wykładów Jürgena Hubera na temat przyszłych wyzwań oraz Petera Schober/Ralfa Greinera na temat szkła próżniowego, PrefCo miało okazję zaprezentować swoje internetowe narzędzie konfiguracyjne PrefWeb.
Poprzednie
Następne
Wycieczka po fabryce Brand
Po specjalistycznych wykładach, w programie znalazło się również zwiedzanie zakładu z przewodnikiem. Oprócz nowoczesnej i w pełni zautomatyzowanej produkcji, która jest w pełni kontrolowana przez PrefSuite, duży nacisk położono na nowy magazyn wysokiego składowania. Tam aplikacja PrefSuite "PrefInventory" zapewnia, że wszystkie zamówienia są dynamicznie dystrybuowane przez aplikację mobilną w zależności od częstotliwości obrotu. Dzięki PrefInventory cały magazyn wysokiego składowania może być obsługiwany przez 2 pracowników.